Thursday, 13 December 2012

TEMAN SETIA.....

Agak lama juga CM demam kali ni. Ada jgla seminggu lebih..slalunya dia demam dlm 2,3 hari je. Yang mengharukan sepanjang CM demam, Tachi n Poncho paling setia jadi peneman. Memg siang malam tido ngan CM. Especially Poncho, manjanya lebih2 plak. Kalau CM bangun mkn n duduk2 jap ..dia ikut gak. Siap nk tdo atas paha lagi..(huh! jeles ai tau..). Ada 2, 3 pic yg smpt CP snap (smbil2 rasa berbulu dgn kemanjaan poncho ni..huhuhu)...
v
v
v
v
v

 Ni masa CM awal2 demam..time ni mmg manja gila sekor ni..xpyh panggil, dgn rela dia naik atas riba.


v
v
v
v
v
v
v

Ni lagi la...aaarrrgghhhh...kejelesan melampau!!  (T__T)


v
v
v
v
v
v
v
v

No komen...hukhukhukhuk...! Mencik tengok muka bajet kiut...

v
v
v
v
v
v
v

Ni gmbr terbaru tadi...masa tgk Msia lwn Thai..
CM dh sihat. alhamdulillah. Peliknya, Poncho dh xmo manja2 kat riba dah..dia tdo sblh je...combong kan :P


7 comments:

  1. Poncho tahu tu boss kesayangan tak sihat sbb tu dia menempel (mau kasi boss kecik jeles :P)

    ReplyDelete
  2. Mmg baik la dorg..Tabik spring. CM cakap smp selimut dia dh bau kucing dh..hihihihi

    ReplyDelete
  3. owhhh..mnja tmeorg demam je?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah la uni. skg ni CM panggil pun dia wat xlayan je *kecik ati* T__T

      Delete
  4. comelnyerrr...kucing memang faham sungguh bila tuannya sakit...kalau kita sedih pun diorang duduk dekat-dekat...kucing memang makhluk bijak dan comel!

    ReplyDelete